春泉產業正式反枱?

早前太盟投資集團 (PAG)公開提出並要求春泉管理層召開特別大會,原因好簡單當然,春泉管理太差幫唔到股東賺錢。睇嚟雙方經過商討未能達成共識,春泉管理層被迫提出建議及召開特別股東大會,我到時一定要去投票支持太盟,原因好簡單呢只reits 只有一個主要物業是北京一棟商業大廈,事實上管理層亦做得唔好公司現在股價嚴重被低估,如果可以踢走管理層當然好啦,因爲委任新管理層好大機會加大分派比例,甚至將北京物業賣走分錢都唔出奇。
如果踢唔走管理層,但他們受壓后減管理費或加大派息長線投資都可以,每股資產淨值$5.9,現價$3.5差不多7%利息,短期升3成上番$4.5絕對有可能。
(還值得一提是1426其中一個大股東RCA Fund 已經過期,RCA也要處理所持的股份)

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2017/1009/LTN20171009745_C.pdf

內在價值冇番咁上下邊有咁落本

https://savespring.hk/zh-hant/
一定去救春泉!
每股資產值$5.9
現價$3.5加上年息六釐大把上升空間!

留言

此網誌的熱門文章

詢眾要求跟進瑞安建業最新情況

藥煲股-提供短炒套利

你想搞乜-香港華人