富三代不要cash -利標品牌

利標品牌宣布派特別息,搞咗成晚都冇文件(單純派現金一張紙就搞掂)知道佢會搞D新花臣。昨天情緒先生好嬲咁狂沽,以昨天收市價計九月份公開的冇形資產值已被市場切剩一半了。如何可以安撫吓情緒先生呢?
資產值是不會因股票市場價改變的,PB之改變如果或多數是因為P他們今次操作雖然有啲騎呢,但是不算老千只是市場覺得十合一之後會向下炒。大股東真金白銀(已富貴幾拾年的家族,就如電影中的男女主角一樣我們看不到她們吃同屙屎,富三代亦不會明白月尾壓力,一般人也不會明白點解有人唔要8cash)向公司買股票而且人人平等,仲可以選擇要錢何千之有?詳細內容要計計數先可以確定,初步相信以股代息可以減少縮表規模。
PS ; (以上數字只是約數)
各位讀者多D睇下網誌內的廣告,如果廣告內容啱你,click入去睇下以示支持小弟多D寫誌!

留言

此網誌的熱門文章

詢眾要求跟進瑞安建業最新情況

藥煲股-提供短炒套利

你想搞乜-香港華人